OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Maahantuojan palvelu !
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Yhdistelmäaseet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 15.09.2009 09:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Valmistajan pitäisi ottaa uusi piippu ja lähettää asiakkaalle asap.
Se olisi sitä palvelua. Asiakas kärsii turhaan komento-vastuuketjun siirappisesta toiminnasta. Olen samaa mieltä, että kun kausi on meillä lyhyt niin pitäisi tapahtua. Talvella ei ole enään mitään kiirettä. Suomalaisen maahantuojan tulisi hoitaa asia puheluin ja selvittää meidän tilanne. Tälläkin foorumilla on kai 30000 lukijaa joten sillä on enemmän merkitystä kuin jollain keskieuroopan jöyssillä.
_________________
Villilä, ei-kesitetyllä meänkielelä joka päivä, ympäri vuen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Jukka66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 1796

LähetäLähetetty: 15.09.2009 10:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

eraker kirjoitti:
Blaserin palvelu maahantuojan toimesta !

Lähetin erään aseen Suomen maahantuojalle ja olin jo saanut Korsholm:n tuomion aseestani !( Tanskan edustaja!)ETTÄ HETI SAKSAAN KORJATTAVAKSI !
Soitin maahantuojalle jo Tanskasta että mitäs tehdään ?
Vastaus oli että kunhan näemme aseen, eivät uskoneet minua ja Tanskan päätä !
Toimitin aseen heille jo yli viikko sitten ja eivät ole edes vaivautuneet soittamaan minulle kertoakseen tilanteesta!
Onkos tämä normaalia toimintaa ???


Eiköhän ihan jokaisella alalla myyjä halua nähdä tuotteen, jossa vika on. Varsinkin jos ja kun se on korjattavissa kotimaisin voimin = nopeammin kuin Saksan kautta lähettelemällä.


eraker kirjoitti:
Et tainnut lukea tuota alkua !

Olen soittanut toimitusjohtajalle kyseiseen firmaan ja myös tuolle Rosenergille vai mikä se nyt oli. Eivät vaan viitsi soittaa mulle ja kertoa mikä on tilanne !


Ja sinulleko nyt on ihan yyylivoimaista soittaa ja kysyä jos asia on jo vaikka hoidossa... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
paralaksisäätö



Liittynyt: 15 Tam 2009
Viestejä: 3
Paikkakunta: kempele

LähetäLähetetty: 15.09.2009 18:59    Viestin aihe: maahantuoja Vastaa lainaamalla viestiä

Ihmetyttää tämä keskustelu palstoila vuodattelu? Olemme vastaan ottaneet jälleenmyyjämme lähettämän postipaketin 10.9.2009, joka sisälti asiakkaan D99 drillingin lähetystunnus JJFI 0000004 00016547459. Ase toimitettiin saman päivän aikana 10.9.2009 Blaser tehtaalle tarkastusta varten, lähetys tunnus CE805838597FI. En ymmärrä miten tässä tapauksessa olisi voitu toimia nopeammin???

Terveisin
Ismo Rosenberg
All Optics Finland Oy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
igorrock
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 13930

LähetäLähetetty: 15.09.2009 19:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mahdoitteko kenties unohtaa ilmoittaa toimistanne asiakkaalle. Mikään ei ole niin ikävää kuin epätietoisuus siitä missä mennään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Yhdistelmäaseet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com