OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Dealextremestä tilaamisesta
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
AtteL
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2008
Viestejä: 1643
Paikkakunta: Valkeala

LähetäLähetetty: 17.10.2012 08:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ledimoduleita tilasin reilu kuukausi sitten ja tuli 3 viikossa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Anttiman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Maa 2004
Viestejä: 2647

LähetäLähetetty: 20.10.2012 18:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuluvan kuun kuudes päivä tein tilauksen ja kahdessa viikossa tuli ensimmäiset tavarat. Lopputilaus lähti viikon myöhemmin eli tullee viikon päästä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Redman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Maa 2004
Viestejä: 655
Paikkakunta: JKL

LähetäLähetetty: 20.10.2012 18:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yhden erikoiskaapelin olen sieltä tilannut. Kuukauden kuluttua aloitin reklamoinnin kun lähtöilmoituksesta huolimatta mitään ei kuulunut. Siinä sitten postailtiin kolme kuukautta ja viimein lupasivat laittaa uuden toimituksen. Se tuli n. parissa viikossa, eli neljä kuukautta toimitusaika. Ei siinä kaikki. Kaapeli oli toimimaton vehje. Mittatappiota vähän yli kymppi. Pari kuukautta sen jälkeen tuli alkuperäinen toimitus, yhtä viraton kapine. Tuolla ne lojuvat. Siis kannattaa varautua siihenkin, että sutta ja sekundaa saa halvalla.
Murkulat0r kirjoitti:
Aivan mahtava pulju tämä. Nyt 50 päivää mennyt ja 12 päivää sitten käskivät odottaa viikon-kaksi. Pistin sitten eilen viestiä ja tuli tänään viesti takaisin, että odottaisitko vielä viikon-kaksi. Nyt alkaa jo palamaan ihan tosissaan lakki tämän homman kanssa. Evil or Very Mad

Tuon ne hyvin osaavat Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
steppe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Huh 2009
Viestejä: 2438

LähetäLähetetty: 20.10.2012 21:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään oli tullut meiliin vahvistus, että tilaus on lähetytty. Jäämme siis odottamaan. Tuote minkä tilasin pitäisi siis sovittaa erikameralla tehtyjä objektiiveja toiseen kameraan ja kyseessä on ihan metallirengas, että toivottavasti se on sit kans toimiva. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RiUDE
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 20455
Paikkakunta: Savonlinna

LähetäLähetetty: 21.10.2012 09:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

DX:n kanssa pitää aina olla valmistautunut siihen, että rahat menevät hukkaan.
_________________
Savo suureksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
miihali
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Elo 2004
Viestejä: 366

LähetäLähetetty: 21.10.2012 16:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Dx.n kanssa kieltämättä kestää välillä todella kauan. Buyincoins.com toimii todella nopeasti ja hinnatkin joissakin reilusti halvemmat kuin dx hinnat. Siellä vaan suppeampi valikoima tavaraa. Surprised
_________________
Ei ole huonoja ampujia, on vaan liian vähän patruunoita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
PorinMatti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Hei 2009
Viestejä: 609
Paikkakunta: Pori

LähetäLähetetty: 23.10.2012 20:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toinen päivä tilasin ja 22 päivä oli postissa. Hyvin infosivat, että yksi tuote puuttuu ja sitten tuli taas ilmoitus, kun parin päivän päästä oli lähtenyt.Yllätys oli, että tuli samana päivänä postiin. Kaikki toimi tällä kertaa,
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kuhau
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Lok 2006
Viestejä: 14
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 25.10.2012 10:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tervehdys,

Olen tilannut muutaman kerran aikaisemmin ja kaikki on ollut ok hidasta toimitusta lukuunottamatta. Nyt sitten tilasin otsalampun joka ei toiminut paketista otettaessa ollenkaan.

Lamppu maksoi 17,60 USD joten homma ei tähän kaadu. Näistä kaupoistahan pitää aina henkisesti varautua siihen että saattaa saada priiman sijasta romua.

Eniten lähinnä huvittaa tuo asiakaspalvelu ongelmatilanteessa.
Ehdottavat korjauttamaan paikallisesti lampun ja hyvittävät sitten kuittia vastaan. Kerroin että korjaus maksaa n 60-80€ / tunti.

Sen jälkeen lupasivat 7$ hyvityksen. 17.6$ toimimattomasta lampusta. Katsotaan miten äijän käy. Alla otetta viestittelystä




alice_xu [Request]
Dear Pekka,

In this situation, $7 usd can be offered as compensation. Would you like to keep it instead of returning the item?

Yours Sincerely,
Customer Service
Reply
10/24/2012 12:15:05 PM (UTC) Customer [Information]
Hi,
it is not worth tyring to repair it locally. The cost will be 60-80€/ hour. Please send new one. I can send the broken one back if you give me the address and desired freight forwarder.

Best regards


10/22/2012 9:51:46 AM (UTC) alice_xu [Request]
Dear ,

Is there any way to try and have it repaired locally? We can pay for the repair fee (according to the receipt you provide) if it is acceptable to us or we can give you some discount.

Yours Sincerely,
Customer Service


I did receive this light yesterday 18.10.2012 The light will not operate. If gives a litlle flash of light from time to time but I can not get it on. I have tested with two separate new battery sets. It must have something to do with electrical connection. The photo is useless because there is no sign on physical damage.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kuhau
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Lok 2006
Viestejä: 14
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 05.11.2012 12:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Liittyen vielä tähän rikkinäisen otsalampun caseen. Ei näytä tuo palauttaminen olevan kovin helppoa. Maksat ensin itse postikulut ja DX hyvittää sitten kuittia vastaan.

Nakkaan mokoman romun roskiin ja thats it.

Viimeinen tilaus tästä puljusta.





Please accept our apologies for the defective item.


Please provide all that apply:

Photos of original DX package showing damage if any.
Photos or video of the item(s) defect or malfunction.
Photos, video or screenshot showing any error screen or malfunction of the item(s).

After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc). We will arrange the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.

ATTN: Grant
Unit E10, Voyage Park, Portfield Road
Portsmouth Hampshire po3 5fl
UNITED KINGDOM

Return shipping fee reimbursement is up to 35% of the item's price to a maximum of $40 USD; we will cover the actual postage (according to the receipt you provided).

Please note, an RMA confirmation letter was sent to your email address, please check the mail contents, print out the attached RMA label and affix the label to your returned package. If you cannot print the label, please write down the RMA code number on the outside of the package.

IMORTANT: Please use the least expensive method to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, FedEx, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.

IMPORTANT: Please remember to include a note in your package indicating the following items, this note will help us to expedite the processing time for you.

1. Your order number,
2. SKU numbers returned and quantity, and
3. A short description of the problem(s) of the defective unit.


If there are any further inquiries, please feel free to contact us at anytime.
Thank you for your patience and understanding.

* Incorrect usage excluded.
** The order shipment date and order notification are provided to you by email.

Yours Sincerely,
Customer Service
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rakki
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tam 2005
Viestejä: 981

LähetäLähetetty: 05.11.2012 12:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tilasitko uk:n varastosta vai suoraan kiinasta?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Murkulat0r
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Lok 2007
Viestejä: 755

LähetäLähetetty: 05.11.2012 12:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Murkulat0r kirjoitti:
Aivan mahtava pulju tämä. Nyt 50 päivää mennyt ja 12 päivää sitten käskivät odottaa viikon-kaksi. Pistin sitten eilen viestiä ja tuli tänään viesti takaisin, että odottaisitko vielä viikon-kaksi. Nyt alkaa jo palamaan ihan tosissaan lakki tämän homman kanssa. Evil or Very Mad


Elokuun 28. päivä tilasin ja maksoin ja 2.11. oli takaraja, jonka lupasit monen kyselyn jälkeen. Noh, päivä tuli ja lähetin viestiä, että hyvittäisivät, niin nyt mulla on sitten mahdollisuus valita "store credittiä" eli ostosrahaa tuonne tai että laittavat uuden tuotteen postiin. Eivät siis hyvitä vieläkään tuota ostosta PayPaliin.

Suosittelen kaikkia pitämään huolen, että PayPalilla maksaessa avaavat casen sinne 45 päivän sisään ostoksesta. Sen jälkeen ei apuja PayPalistä enää ole. Vaikka olisivat mitä luvanneet DX:n toimesta, niin case auki ennen kuin 45 päivää tulee täyteen.

Niin ja itsekään en tosiaan enää täältä ikinä tilaa - jos jollekin vielä oli epäselvää. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
optimikko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Kes 2007
Viestejä: 2785
Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi

LähetäLähetetty: 05.11.2012 16:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen tilannut tavaraa ja olen tyytyväinen. Tavarat ei maksa mitään. Toimitusajat on olleet pitkiä ja olen aina varautunut 1-2 kuukauden odotteluun tilatessani.

Kaikki on tullut mitä oon tilannu, eikä mitään vikoja oo ollu
_________________
Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
steppe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Huh 2009
Viestejä: 2438

LähetäLähetetty: 05.11.2012 18:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

rakki kirjoitti:
Tilasitko uk:n varastosta vai suoraan kiinasta?


Oliko Kuhaulle vaiko mulle osoitettu?

Itse tilasin diilextriimin sivujen kautta, jotta kenties sieltä Kiinasta tulee mulle (jos on tullakseen). Ois sille soviterenkaalle tarvetta, että sais alkaa tuleen jo.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kuhau
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Lok 2006
Viestejä: 14
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 06.11.2012 13:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiinasta tuli minun tavarat n. 6 viikkoa tilauksesta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
miihali
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Elo 2004
Viestejä: 366

LähetäLähetetty: 06.11.2012 17:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eilen tuli seitsemän viikkoa siitä kun ovat paketin lähettäneet. Ei ole vielä perille ehtinyt. Very Happy . Laitoin kyselyn että missä viipyy, saas nähdä mitä vastaa. Joskus paketit tulee aika nopeastikin,mutta välillä kestää tuskaisen kauan. Shocked
_________________
Ei ole huonoja ampujia, on vaan liian vähän patruunoita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Sivu 2 Yht. 7

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com